Hej kolęda, kolęda

Nasz konkurs kolęd odbył się 30 stycznia 2013 roku, tradycyjnie w parafii św. Piotra w Wadowicach. Wzięło w nim udział 10 Domów Środowiskowych z powiatu wadowickiego, w tym jeden z Makowa Podhalańskiego. Nasz Środowiskowy Dom Samopomocy wystąpił jako dziewiąty.
Wszystkie występy były na wysokim poziomie. Każdy był inny. Bardzo mi się podobały, a najbardziej zachwycił mnie spektakl z Domu Pomocy Społecznej z Wadowic od Sióstr Nazaretanek. Zauroczyły mnie podopieczne tego domu, tańczące aniołki z lampionami. Widowisko było rewelacyjne. Nadeszła pora naszego występu. Byłam w tym przedstawieniu diablicą.
Miałam dużą tremę, ponieważ dzień wcześniej grałam w jasełkach w ŚDS w Andrychowie i złamałam widły w walce ze Śmiercią. Tym razem koleżanka, która grała Śmierć stanęła obok mnie tak z kosą, że nie mogłam manewrować widłami i musiałam stać nieruchomo. Myślę, że nasz występ był udany. Przegląd kolęd zakończył się około godz. 15.00.