Mój pierwszy raz..

Postanowiłam reporterskim okiem zbadać, jak spędziły pobyt nad morzem nasze Świeżynki, czyli: Zosia, Helena i Marta. Zosia i Helena były pierwszy raz nad morzem, a dla Marty był to pierwszy wyjazd z naszą grupą i pierwszy bez najbliższych.


Najpierw "dopadłam" Zosię:
Iza: Co Cię urzekło w czasie wycieczki?
Zosia: Spokojne morze, chrzest morski, piasek, molo i wyroby bursztynowe.
Iza: Co byś zmieniła, jeżeli chodzi o sam pobyt?
Zosia: Wieczorami powinno być więcej spotkań w hotelu przy muzyce.
Iza: Jak czułaś się nad morzem?
Zosia: Dobrze.
Iza: Jak przeżyłaś chrzest?
Zosia: Ucieszyłam się, że miałam chrzest. Szczególnie podobał mi się wyścig na kolanach do Neptuna.



Następna w kolejce znalazła się Helenka.
Iza: Co najbardziej urzekło Cię na wycieczce?
Helenka: Morze i rejs statkiem.
Iza: Jak wspominasz chrzest morski?
Helenka: Fajnie było!
Iza: Jak mogłabyś jeszcze lepiej zorganizować sobie czas nad morzem?
Helenka: Długie spacery, jak jest pogoda.
Iza: Czy chciałabyś jeszcze kiedyś powrócić nad morze?
Helenka: Tak, bo bardzo mi się tam podobało.

No i wreszcie przyszedł czas na Martę:
Iza:, Co najbardziej zauroczyło Cię na wycieczce?
Marta: Zwiedzanie Sopotu. Było tam naprawdę fajnie i miło to wspominam.
Iza: Jak wspominasz chrzest morski?
Marta: Bardzo dobrze, ponieważ zobaczyłam, jaką zgraną grupą potrafimy być.
Iza: Jak mogłabyś jeszcze lepiej zorganizować sobie pobyt na wycieczce?
Marta: Mogłabym bardziej zaangażować się w przygotowanie atrakcji.
Iza: Czy, są jeszcze miejsca, które chciałabyś zobaczyć?   
Marta: Tak, Westerplatte, ujście Wisły do morza oraz Malbork, którego nie udało nam się zobaczyć

Dziękuję za rozmowę, Iza