MIŁOŚĆ ci wszystko wybaczy….

Któregoś dnia Asia sprowokowała nas do refleksji na temat, czym jest miłość? Co dla Ciebie znaczy miłość? Jakie są jej rodzaje? Jak rozumiesz miłość? Oto nasze wypowiedzi:
v Prawdziwa miłość to szczera miłość, która nie unosi się pychą, nie szuka oklasków, nie pamięta złego, ale współweseli się z prawdą. Istnieje miłość do rodziców,  do Boga, do bliźnich, zwierząt i życia. Prawdziwa miłość to szczęście gdy jest wzajemna. Miłość nie jest na sprzedaż, nie można jej kupić, ani wmówić. Miłość jest wieczna i jest cudem.

v Miłość potrzebna jest każdemu człowiekowi. Bez miłości człowiek jest pozbawiony uczuć.

v Sądzę ,że jest kilka rodzajów miłości – do rodziców, rodzeństwa, rodziny, dzieci, chłopaka, dziewczyny… Każda polega na innej wierności. Można miłować Pana Boga - służyć mu i oddać mu całą duszę i serce.

v Bóg – jest „miłością”

v Nie mogę żyć bez miłości do Boga i ludzi. Bóg nas tak miłuje, że obdarza nas łaskami i darami. Daje nam życie, a my Go obdarzamy miłością. Codziennie budzi nas do życia…

v Miłość jest potrzebna do życia

v Chcemy kochać i chcemy być kochani!

v Miłość - to szerokie, gorące uczucie, do kogoś  lub czegoś. Nie wystarczy mówić „kocham”, ale trzeba to okazać. Miłość do matki, dziecka, mężczyzny, kolegi, kobiety czy przyjaciela – każda  z nich jest inna. Można czuć miłość  do bliźnich, rodziny i swojego kraju. Miłość to wielkie słowo. Uczucie, które pozwala nam żyć, bo wiemy, że mamy dla kogo istnieć i że jest ktoś kto kocha nas. 

v MIŁOŚĆ - TO CNOTA BOSKA, którą obdarzył nas Pan.

v MIŁOŚĆ - to najważniejsza sprawa w życiu. Dzięki niej istnieje świat. Każdy jej potrzebuje. Dzięki niej człowiek jest szczęśliwy.

v „Serduszka dwa i splecione dłonie”…. Zawiodłam się w miłości. Źle ulokowałam swoje uczucie. Mimo to przeżyłam piękne dni. Moje serce promieniało szczęściem. Z biegiem lat wszystko straciłam… Lecz pozostało we mnie to uczucie do tej osoby…



Spisała Agata