"Mayday"



14 lutego terapeuci zrobili nam niespodziankę z okazji Walentynek. Wybraliśmy się do kina na film pt: „Mayday”. Wypowiedzi niektórych osób na jego temat:

Film bardzo mi się podobał. Dawno się tak nie ubawiłam. Super komedia, pełna serca, śmiechu i  przygód. Opowiadał o mężczyźnie, który miał dwie żony.
Małgosia

Film mi się bardzo podobał.
Helena

Film, komedia polska, bardzo śmieszny. Ogólnie mi się podobał. Aktorzy dobrze zagrali swoje role. Ostatni raz w kinie byłam 20 lat temu.
Monika

Film mi się podobał. Ostatni raz byłam w kinie 50 lat temu.
Anna

Film był życiowy. Opowiadał o kłótni małżeńskiej.
Fabian

Lubię polskie komedie. Film mi się podobał. Aktorzy fajnie grali.
Stanisław Z.

Film był znakomity. Pośmiałem się.
Krzysztof

Niektóre sceny w tym filmie były ostre i drastyczne.
Robert

Podobała mi się rola Książkiewicz i Dereszowskiej. Dobrze zagrany film
z udziałem tych aktorów.
Ela

Dobra polska komedia, zabawni aktorzy.
Marcin

Film był zabawny. Był o mężczyźnie, który prowadził podwójne życie.
Stanisław G.

Film był śmieszny. Pośmiałem się do łez.
Tomek P.

Uczestnicy